Etiketləri oxumaq niyə vacibdir: qida istehsalçıları bizi necə aldadır və biz onları ifşa edə bilərik
Narahatlıq yaşamamaq üçün sağlam qidalanma vərdişləri tədricən həyat tərzinizə daxil edilə bilər. Etiketləri diqqətlə oxumaq və onlarda olan məlumatları anlaya bilmək bu vərdişlərdən biridir.
Mağazalarda davranış tərzimiz istehlakçı psixologiyası tərəfindən öyrənilir. Və bu elmin məlumatlarına əsaslanaraq, istehsalçılar davranışlarımızı mükəmməl şəkildə idarə edirlər. Tipik bir alıcı məhsul seçərkən aktiv şəkildə ətrafa baxır, ağlında almaq lazım olanların siyahısını çeşidləyir və həmişə belə edir. Marketoloqlar alıcıların hərəkət trayektoriyası, gözlərin səviyyəsi və onların hərəkət istiqaməti haqqında məlumat toplayırlar (oxumaqda olduğu kimi daha çox soldan sağa və yuxarıdan aşağı). Kişilərin və qadınların davranışlarında fərq var. Birincilər uzaqdan baxmağı, yaxınlaşmağı və tutmağı xoşlayır, ovçular kimi, ikincilər hər şeyi düşünmək və özləri üçün ən yaxşı məhsulu seçmək üçün vaxta ehtiyac duyurlar (bu, daş dövründən bəri belədir).
Bunlar müşahidələr deyil, elmi cəhətdən sübut edilmiş faktlardır. Bu qənaətə Londonun Brunel Universitetinin tədqiqatçıları dünyanın 14 ölkəsində sorğular keçiriblər.
Sonradan populyarlıq qazana biləcək başqa bir ixtira Hamburqdakı ticarət mərkəzlərinin birində sınaqdan keçirildi. Müştərilərin ərləri üçün güzəştli bir bar açdılar - bu "kişilər üçün uşaq bağçasına" alış-veriş edərkən ağlayan bir yoldaş götürə və hər şeyi sakitcə seçə bilərsiniz. Və ər bu zaman pivə içə, yemək yeyə, video oyunlar oynaya və ya futbol izləyə biləcək. Təcrübəli satıcılar alıcıların psixologiyası ilə bağlı bütün toplanmış biliklərdən praktikada istifadə etdiklərinə görə, müştərilərin 90% -i satın alma qərarını evdə deyil, daha düzgün olardı. Bunun qarşısını almaq çətindir və burada (həyatda hər şeydə olduğu kimi) tənqidi düşünmə bacarıqları faydalıdır. Xüsusilə zərərli, faydalı görünən əşyaları almamaq üçün etiketləri oxumaq lazımdır.
Əslində etiketi oxumaq təcrübə məsələsidir. Zamanla, hara baxacağınızı bilsəniz, gözlərinizi qablaşdırmanın üzərində gəzdirmək kifayət edəcəkdir. Bütün inqrediyentlər kəmiyyətə görə azalan qaydada verilmişdir.
Etiket oxumada ilk qayda ad təhlilidir.
Əgər komponentin "E" indeksi varsa, bu, onun yaxşı sınaqdan keçirildiyini və təsdiqləndiyini bildirir. Bundan əlavə, tamamilə təbii maddələr tez-tez belə təyin olunur. Məsələn, zoğal və ya lingonberriesdə bol olan benzoik turşusu (E210, E211, E212, E213). Və ya askorbin turşusu (E300), limon turşusu (E330), tartarik turşusu (E334), süksinik (E363), niasin (E375) - bütün bunlar almanın təbii tərkibinin bir hissəsidir. E-boyaları da çoxdur. Əslində konservantlar çoxlarının düşündüyü qədər təhlükəli deyil. Axı onlar bizi qorumaq və məhsulun xarab olmasının qarşısını almaq üçün nəzərdə tutulub. Moda naminə bəzi istehsalçılar "E" olmadan etməyə çalışırlar və sadəcə komponentin adını sözlərlə yazırlar. Yaxud konservant kimi daha çox duz və şəkər qoyurlar ki, bu da təbii ki, təbiidir, amma eyni zamanda məhsulu daha da zərərli edir.
Qısaca izah edim: bütün bu elementlər qorxutmamalıdır. Onlar yalnız müəyyən funksiyaları yerinə yetirirlər. Özlü bir tutarlılığa ehtiyacınız varsa, məsələn, jele üçün, qatılaşdırıcılar əvəzolunmazdır. Bunlar jelatin, nişasta, pektindir - heç də dəhşətli maddələr deyil. Stabilizatorlar strukturu hizalamağa və onu bu vəziyyətdə saxlamağa kömək edir.
Çeklərin göstərdiyi kimi, böyük şirkətlər adətən fermerlərə nisbətən son istifadə tarixlərinə və tərkibinə daha ciddi nəzarət edirlər.
03 Comments
High Life tempor retro Truffaut. Tofu mixtape twee, assumenda quinoa flexitarian aesthetic artisan vinyl pug. Chambray et Carles Thundercats cardigan actually, magna bicycle rights.
Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.
VHS Wes Anderson Banksy food truck vero. Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.