Sürətə nəzarət: bu nədir və nə üçündür?
Nəqliyyat vasitəsinin sürətinin səhv seçilməsi və ya sürət həddinin aşılması bir çox ölkənin üzləşdiyi yol xəsarətlərinin artmasına səbəb olan ən mühüm amildir. Sürətin idarə edilməsi yol təhlükəsizliyini artırmaq üçün çox vacib bir vasitədir. Sürət məhdudiyyətlərini daha ciddi şəkildə tətbiq etmək və təhlükəli sürücülük sürətini azaltmaq asan iş deyil. Bir çox sürücülər bilərəkdən risklərə məhəl qoymurlar və tez-tez sürət həzzinin yarana biləcək problemlərdən üstün olduğunu görürlər.Sürətin idarə edilməsi razılaşdırılmış, uzunmüddətli və mürəkkəb hərəkətləri əhatə edir. Sürət həddinin azaldılması tədbirləri yol hərəkətinin ən həssas hərəkət iştirakçıları - piyadalar və velosipedçilər ilə ən sıx kəsişdiyi yerlərdə xüsusilə vacibdir.
Sürət yol-nəqliyyat qəzalarında iştirak etmək və bu qəzalarda alınan xəsarətlərin şiddətini artırmaq üçün əsas risk faktorudur. Yüksək sürətlə sürücünün səhvlərinin mənfi nəticələri əhəmiyyətli dərəcədə artır. Yüksək sürətlə qəza zamanı ciddi xəsarət alma ehtimalının daha çox olması sürət nə qədər yüksək olsa, zərbə ilə daha çox mexaniki (kinetik) enerjinin udulması ilə bağlıdır. Piyadalar, moped və motosiklet sürücüləri kimi həssas yol istifadəçilərinin nəqliyyat vasitəsi ilə toqquşması zamanı ciddi və ya ölümcül xəsarət alma riski yüksəkdir və bu risk sürətin artması ilə fəlakətli şəkildə artır. Tədqiqatlar göstərir ki, avtomobil piyadanı 30 km/saat sürətlə vurduqda, əksər hallarda piyadalar ölümcül olmayan xəsarətlər alır və avtomobilin sürəti 50 km/saat olduqda, onların əksəriyyəti (80%-ə qədər) öldürüldü. Avtomobilin sürücüsü və sərnişinləri təhlükəsizlik kəmərindən istifadə etdikdə və yaxşı dizayn edilmiş avtomobillərdə olarsa, öndən zərbə zamanı maksimum 70 km/saat sürətlə, avtomobildə isə 50 km/saat sürətlə mühafizə edilə bilər.
Yüksək sürət bir sıra səbəblərə görə qəza riskini artırır. Çox güman ki, sürücü nəqliyyat vasitəsini idarə edə bilməyəcək, gözlənilən təhlükəni qabaqcadan görə bilməyəcək, nəticədə digər hərəkət iştirakçıları onun avtomobilinin sürətini səhv qiymətləndirə bilərlər. Aydındır ki, bir cismin zaman vahidi üçün hərəkət etdiyi məsafə, eləcə də sürücünün qarşısındakı yolda yaranmış təhlükəli vəziyyətə reaksiya verməzdən əvvəl qət edəcəyi məsafənin sürəti ilə düz mütənasibdir. nəqliyyat vasitəsi. Üstəlik, sürücünün reaksiya verməsi və əyləc basdıqdan sonra avtomobilin dayanma məsafəsi sürəti bir o qədər uzun olacaq.
Sürət həddinin aşılması və ya səhv sürət əksər ölkələrdə ən böyük yol problemidir. Bir qədər subyektiv ola bilən yol-nəqliyyat qəzalarına töhfə verən amilləri müəyyən edərkən, ölümlə nəticələnən qəzaların ən azı üçdə birinin sürət həddinin aşılması elementini əhatə etdiyini göstərən bəzi araşdırmalar var. Sürət bütün qəzalarda yaralanma və ölüm hallarını ağırlaşdıran amildir.
Aydındır ki, sürət nə qədər çox olarsa, qəzaların, yaralanmaların və ölümlərin olma ehtimalı bir o qədər yüksəkdir və sürətin azalması belə ehtimalları azaldır. Belə nümunələrdən biri orta sürətdəki dəyişikliklərin qəzaların sayına və onların şiddətinə təsirini qiymətləndirən güc modelidir. Buna görə, orta sürətin 5% artması xəsarətli qəzaların sayının təxminən 10%, ölüm hallarının isə təxminən 20% artmasına səbəb olur. Bu əlaqə həm fizika qanunlarının, həm də sürücünün gözlənilməz şəraitdə qərar qəbul etmək idrak qabiliyyətinin nəticəsidir. Daha yüksək sürətlərdə, qəza zamanı zərbə sürəti, avtomobilin və sərnişinlərin qəbul etməli olduğu qüvvələr də artır. Yüksək sürət həm də o deməkdir ki, yol hərəkəti iştirakçılarının qabaqlayıcı tədbirlər görmək imkanları azdır.
Ayrı-ayrı sürücülərin sürətlənməsinin bir çox səbəbi var. Daha yüksək sürətlə sürmək daha az səyahət müddətində dərhal “mükafat” (qavranılan, lakin tətbiq olunmayan) gətirir. Sürücünün sürət həddini aşması hər dəfə bu fayda haqqında məlumatlılığı gücləndirir və bu, heç bir mənfi nəticələr olmadan başa çatır. Qeyd etmək vacibdir ki, sürət həddinin aşılması ciddi və ölümlə nəticələnən qəzaların yüksək faizi üçün çox məsuliyyət daşısa da, fərdi sürücünün nöqteyi-nəzərindən sürət həddinin aşılması nəticəsində ciddi qəzaya düşmə ehtimalı olduqca aşağıdır, buna görə də risk sürət həddinin aşılması səbəbindən qəzanın baş verməsi, sürücü bunu sürət həddini aşmaq təhlükəsi ilə müqayisədə daha az ehtimal kimi qəbul edir. Əksər sürücülər sürücülük bacarıqlarının orta səviyyədən yüksək olduğuna inanırlar. Bu səbəbdən sürücülər özlərini riskə atmadan sürət həddini keçə biləcəklərinə inanırlar. Hər halda, bir çoxları məhdudiyyətlərin əsassız olduğuna inanır və sürətin hətta kiçik artımı ilə bağlı artan riskləri tam başa düşmürlər.
Sürətin idarə edilməsi təhlükəsizlik və yol şəbəkəsində nəqliyyat vasitələrinin səmərəli sürəti arasında balans yaratmaq üçün nəzərdə tutulmuş bir sıra tədbirləri əhatə edir. Sürətin idarə edilməsinin məqsədi həddindən artıq sürətlə sürmə hallarının sayını azaltmaq və sürət həddinə maksimum riayət etməkdir. Təhlükəsizlik Sistemi kontekstində optimal sürət sürət həddidir, onun əsas məqsədi hərəkətlilik və üstünlük təşkil edən yol şəraiti şəraitində təhlükəsizliyi təmin etməkdir.
Sürətin idarə edilməsi sürət həddinin aşılması nəticəsində baş verən qəzaların sayını azaltmaq, belə qəzalar nəticəsində yarana biləcək ciddi xəsarət və ölüm hallarının sayını azaltmaq məqsədi daşıyır. Sürətə nəzarət hüquq-mühafizə orqanları, infrastrukturun dizaynı və təhsili əhatə edəcək tədbirlərin birləşməsini tələb edir. Nə qədər çox tədbirlər, xüsusən də qanun və qaydaların icrası və onların əhatə dairəsi geniş olsa, sürət həddini aşan sürücülərə qarşı sanksiyaların sərtliyi və qaçılmazlığı nə qədər geniş olarsa, son nəticə də bir o qədər yüksək olar. Sürətin məhdudlaşdırılması tədbirlərinə geniş ictimai dəstək əldə etmək üçün görülən tədbirlər adekvat olmalı və ictimaiyyət tərəfindən belə tanınmalıdır.
03 Comments
High Life tempor retro Truffaut. Tofu mixtape twee, assumenda quinoa flexitarian aesthetic artisan vinyl pug. Chambray et Carles Thundercats cardigan actually, magna bicycle rights.
Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.
VHS Wes Anderson Banksy food truck vero. Farm-to-table selfies labore, leggings cupidatat sunt taxidermy umami fanny pack typewriter hoodie art party voluptate cardigan banjo.